fredag 12. april 2013

Fluffy gnocchi - middagsplanleggeren


Lette og smørmyke gnocchis som i seg selv smakte helt greit. Sausen var en helt enkel tomatsaus og så tilsatte jeg svinekjøttdeig. Jeg har nettopp fått meg ny zester som jeg bruker til parmesanen og det er kjempegøy! Min bedre halvdel var i Venezia i høst og tok med seg to forskjellige parmesanstykker tilbake igjen. Gjett om jeg var i ekstase! Desverre brukte jeg opp begge to bare dager før jeg tok dette bildet, sånn at den fikk jeg desverre ikke med. Det er nå så. Neste gang jeg skal lage denne retten (gnocchiene var veldig enkle å lage) så skal jeg prøve å lage de på en helt annen måte og se om det går. Det kan hende jeg prøver å finne opp kruttet på nytt... Det kunne smakt litt mer. Jeg er nok litt lett på hånden med krydderet. 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar